הפרק האחרון של מתקפת הטיטאנים | מתורגם לעברית

סוף-סוף הגענו לזה, אה?
לא להאמין שעברו 3 שנים מאז שפתחנו את הקבוצה מאז שהתחלנו לתרגם את "העונה האחרונה" רק שהיום זה באמת הפעם האחרונה שנתראה כאן באתר הזה, אין ספק שכולכם מחכים לפרק ורוצים לצפות בו, אז כמו תמיד הקישורים נמצאים למטה ומוזמנים להוריד את הפרק על מנת חווית צפייה מקסימלית ונוחה יותר.
בקרוב יעלה פוסט נפרד על עתיד הקבוצה, קרדיטים וחוויה אישית שלי מהפרק ומה הדעה שלי עליו.
אבל עדיין רציתי להגיד לכם, לכל התומכים, הצופים והעוקבים של הסדרה והקבוצה, תודה רבה על הכול, תודה רבה על ההודעות החמות, על התמיכה, על ההבנה והסבלנות שלכם במיוחד בזמנים אלה.
בדיוק כשיצא הפרק התחלתי לעבוד עליו ונשארתי ער כל הלילה כדי לזרז תהליכים בתרגום בגלל צה"ל.
וכמובן, תודה רבה לצוות האדיר והמדהים שלי במהלך הדרך.
ישי, אור, איתי, רון, Karishspotani, AviiciTitan, ניצן, Saf D Douch, Kanra-CH, שי (מרקורי).
בעזרתם
, הקבוצה הזו קיימת עד היום, ובלעדיהם, לא היינו מגיעים למצב הזה היום שכל הצופים בארץ של הסדרה נשענים מהעבודה המדהימה שהם נתנו, תודה רבה שוב על הכול ומעריך את כולכם ברמה שלא ניתן לתאר במילים.

מאחל לכל החיילים, בסדיר ובמילואים שיהיו חזקים ושתחזרו בשלום, מקווה שהפרק הזה ייתן לכם קצת הפסקה מהמצב המורכב שיש במדינה.

מאחל לכולכם צפייה מהנה ותודה רבה על הכול.

35 מחשבות על “הפרק האחרון של מתקפת הטיטאנים | מתורגם לעברית

  1. עידו הגיב:

    תודה על התרגום

    מי שרוצה לצפות, כרגע אין אפשרות לצפייה ישירה באף אחד מהלינקים של דרייב, בגלל עומס, וכל עוד זה קורה אז צריך להוריד את הפרק (דרך הלינקים).

    Liked by 1 person

  2. תמר הגיב:

    אין לי מילים להודות לכם על כל העבודה הקשה שלכם בתרגום הפרק! לצפות לפרק האחרון ולתרגום שלכם זה אחד הדברים שעוזרו לי מאוד בתקופה הזאת. תודה רבה רבה על כל השנים שבהן תרגמתם בשביל כולנו. אתם באמת מדהימים.

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה