תשמרו על עצמכם

שלום לכולם, מקווים שאתם בטוחים ומוגנים בזמנים הקשים לאחרונה, ואנחנו נורא מקווים ומתפללים שהכול ייגמר כמה שיותר מהר ונוכל לחזור לשגרה שקטה ובטוחה, שמרו על הוראות פיקוד העורף ועל עצמכם והיקרים שלכם, עם זאת, רצינו לבדוק אתכם האם זה מקובל מבחינתכם שנעלה את הפרק האחרון שהולך לצאת, (ככה לפחות שאם יהיה ראמבלינג, אז גם על הדרך על חמאס) אם מתאים לכם קצת אסקפיזם מהמצב הנוכחי ותרצו שנוציא את הפרק, זה כבר נטול לשיקולכם, אם תבחרו שלא, נוציא אותו ברגע שאתם בוחרים שמתאים לכם, אנחנו מעריכים ואוהבים את כולכם, תשמרו על עצמכם.

נשמח שתענו על הסקר כאן למטה:

69 מחשבות על “תשמרו על עצמכם

  1. ארן יאגר הגיב:

    ברור שאני מת שתוציאו…..

    תודה רבה ואמן שהמלחמה תגמר כבר

    חבל שאי אפשר לעשות הרעדה על החמאס……אם רק הייתי ארן…..או יותר נכון היה לי את הכוח של המייסד…..שבת שלום קיצר

    אהבתי

  2. אנונימית הגיב:

    אני חייבת!!!!! שתוציאו את הפרק הזה!!!!! זה הדבר היחיד שמשאיר אותי שפויה. אני מחכה לזה בקוצר רוח, בבקשה תוציאו אותו 3>

    אהבתי

    1. BeastSmoke הגיב:

      כשנהיה לקראת סיום או כשנסיים אותו, נפרסם הודעה בשרת הדיסקורד של AnimeBox, ייקח זמן לתרגם את הפרק הזה מאחר והוא יהיה שעה וחצי, וגם התרגום באנגלית רק ייצא לקראת 2 בלילה (לפי קראנצ'ירול) אז הפרק בעברית לא ייצא היום.

      אהבתי

      1. אנונימי הגיב:

        קודם כל ממש לא מובן מאליו באמת תודה רבה ודבר שני אם אין לי דיסקורד יש דרך אחרת שאני אדע שהעלתם?[חוץ מלהיכנס לאתר..} כאילו יש לכם אינסטגרם או משהו?

        אהבתי

    1. BeastSmoke הגיב:

      לא, מכיוון שהתרגום באנגלית ייצא לקראת רק השעה 2 בלילה, אין לנו צפי להגיד לכם מתי ייצא הפרק, אבל מקווים שייצא כמה שיותר מהר ואיכותי.

      אהבתי

      1. BeastSmoke הגיב:

        התרגום של קראנצ'ירול ייצא לקראת 2 בלילה, יכול להיות שייצא גם לפני בהדלפה או משהו, אבל כרגע זה מה שידוע לי.

        אהבתי

  3. שירה הגיב:

    תודה לכם על מה שאתם עושים! אתם מדהימים וזה גורם לאסקיפזים קצר מכל המציאות שלנו..
    תודה רבה לכם! מחכה לפרק המתורגם, כמה זמן שיקח לכם אנחנו מעריכים כלכך!

    Liked by 1 person

  4. Yoni הגיב:

    ואללה אני במילואים כבר חודש, עוד מעט נכנסים לעזה כנראה… אין סיכוי שאני מת לפני שאני רואה את הפרק האחרון בסידרה הזאת חחח

    אהבתי

      1. HamasIsIsis הגיב:

        אתה לא תמות ולא בטיח, אוי ואבוי לך אם יקרה לך משהו!!!
        אתה ת*יין את החמסניקים הבני *ונות האלו, ואחרי זה תשב בנחת עם בירה ותצפה כמו מלך בפרק.
        בבקשה תחזור בשלום!

        Liked by 1 person

  5. ליווי הגיב:

    זה בסדר להעלות עכשיו את הסוף הוא מתאים לתקופה.. [בתור אחת שראתה] מרגש ברמות.. מחכה לתרגום שלכם ,התרגום שראיתי היה לא ממש טוב ,בכל מקרה תודה רבה על התרגום של הסדרה הבלתי נתפסת והמדהימה הזו

    Liked by 1 person

    1. BeastSmoke הגיב:

      וואלה, אם הייתי יכול הייתי נוסע ומקרין לכל המילואימניקים שרוצים לראות את הפרק בלעדית לפני כולם, אבל השבוע נפרסם אותו

      אהבתי

  6. הישראלי המכוער הגיב:

    תודה על התרגום המהיר של הסדרה לאורך השנים. ממתין לתרגום של הפרק האחרון.
    (אגב ראיתי כבר את הפרק עם תרגום באנגלית, סוף מושלם לסדרה המדהימה הזאת)

    Liked by 1 person

  7. סאסון הגיב:

    יא אללה כמה אני מחכה לתרגום, ראיתי באנגלית אבל אין כמו לראות את זה בכיף עם תרגום בשפת הקודש שלנו.. בודק את האתר כל שעה חחחח

    אהבתי

כתיבת תגובה