הפרק הראשון של החלק ה-3 של מתקפת הטיטאנים: העונה האחרונה | מתורגם לעברית!

שלום לום לום ברזל! מה המצב? הרבה זמן לא העלנו פוסט באתר הזה אבל הגיע הזמן, אז מי שלא יודע החלק השלישי של מתקפת הטיטאנים העונה האחרונה (חנקו אותנו) מחולק גם הוא ל-2 חלקים, אבל, 2 החלקים האלו אלה 2 פרקים של שעה, זה כן מעצבן שנצטרך לחכות הרבה זמן לסיום הסדרה אבל לדעתי ככל שהסדרה נמצאת איתנו עדיין יש לנו ציפייה והייפ לקראת הסדרה הזו, אז כן, אולי אמרתי בכמה מקומות שייקח לי זמן לתרגם אבל בכל זאת נשארתי ער כל הלילה בשביל לסיים את התרגום והכול הסתדר בצורה נהדרת.

כרגיל, תודה רבה לשותפים שלי על הפרק: ריי וישי, שניהם עזרו לי מאוד בתרגום, תזמון ובעריכה הלשונית, כמובן שגם השקענו מבחינת אפקט קריוקי חדש משולב, תודה רבה ענקית ל-Kanra-CH שנתן עבודה מטורפת ומגיע לו שאפו ענק, תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד ואני מעריך אתכם כל כך.

וגם כמובן אני מודה לכל הקהל שעוקב אחרינו, ותומך בנו כל הזמן הזה, תודה רבה רבה לכולכם, זה לא מובן מאליו, אנחנו עובדים למענכם והעבודה משתלמת כאשר אתם באמת נותנים אהבה ושיתופים בכל מקום, תודה רבה.

טוב, די עם החפירות, איפה רואים את הפרק? אז ככה – מכיוון שזה פרק של שעה, השרתים של דרייב ככל הנראה לא יצליחו לעמוד בעומס של הכניסות בצפיית הפרק, אז מה שאני ממליץ לכם כמו תמיד הוא להוריד את הפרק, זה הדבר הכי טוב שניתן לעשות ואני מקווה שזה יהיה נוח בשבילכם לצפייה מהנה ונוחה, כמובן שיש גם לינק למגה, שתהיה לכולכם צפייה מהנה!


הודעה: החלק האחרון לגמרי של מתקפת הטיטאנים ייצא בסתיו 2023

40 מחשבות על “הפרק הראשון של החלק ה-3 של מתקפת הטיטאנים: העונה האחרונה | מתורגם לעברית!

    1. BeastSmoke הגיב:

      וואו… 😅 זה לא מובן מאליו בכלל, אנחנו אישית פחות אוהבים לבקש ולתת ישר פרטים, אבל אם אתה מעוניין בכל זאת, אפשר לתרום מהפייפאל בלבד, לגבי ביט זה יותר בעייתי בשבילנו

      אהבתי

      1. BeastSmoke הגיב:

        תודה רבה רבה רבה לך!! מעריכים את זה, מעדיפים שום דבר בתמורה מלבד התמיכה שלכם, זה כבר שיקול הצופה אם הוא מתכוון לתרום.

        אהבתי

  1. סשה עדיין חיה הגיב:

    תודה רבה!!! לא ברור מה הקטע של המריחה, הרי מי שאוהב את הסדרה גם יראה אותה 7-8 פעמים מחדש..
    הרגו אותנו!

    אהבתי

  2. תומר הגיב:

    יש גברים, יש סופר גבריים ויש אתכם כי אין קטגוריה מרוב שאתם תותחים!
    פרק מדהים, ראיתי פעמיים, תרגום אליפות!!!

    אהבתי

    1. BeastSmoke הגיב:

      אם מנסים לצפות במגה אז לפעמים אז יש הגבלה מבחינת גודל הקובץ, אני ממליץ להוריד את הפרק למחשב מדרייב, זו האופציה הכי טובה ונוחה שאוכל לתת.

      אהבתי

כתיבת תגובה