פרק 28 והאחרון עכשיו מתורגם באתר! + עדכון לגבי העתיד של הקבוצה

אז כן… הגענו לזה, הפרק האחרון לחלק הזה.
ושמעתם נכון, לחלק הזה, מי שלא שמע וחי מתחת לאדמה לאחרונה, הוכרז שיהיה בשנה הבאה חלק נוסף לעונה האחרונה של מתקפת הטיטאנים, (כן, שלושה חלקים לעונה האחרונה, ממש אחלה.)
ולגבי העתיד של הקבוצה, אין לי מושג בינתיים לאן אתגייס בעתיד, אבל אני מכוון למקום ספציפי, לא יודע אם יהיה לי זמן לתרגם את הפרקים בשנה הבאה בשבילכם ואני די בטוח שיהיו כמה קבוצות נוספות שיצוצו בשביל לתרגם את החלק הזה אבל זו החלטה שלכם האם לחכות לאחרים או פשוט להישאר עם תקווה אחרונה שנמשיך לתרגם.


רציתי גם לנצל את המעמד האחרון כאן כדי להודות לכולכם, לכל מי שצפה בתרגומים שלנו, כל זה לא היה קורה מלבד האנשים שהיו אחראים עליו, ישי, איתי, גיל, מרקורי (ככה זה השם בדיס), רון וריי, תודה רבה לכולכם על העבודה הכי כיפית שיש ובאמת אני מעריך אתכם כל כך ולא מובן מאליו שתעזרו לי ועוד בפרויקט שכזה.
וכמובן זה לא היה קורה מלבד לצופים או הקוראים שלנו שתמכו בנו והמשיכו לעקוב ולצפות בנו.
תודה רבה לכולכם♥
שתהיה לכם צפייה מהנה ואולי נתראה בשנה הבאה!

34 מחשבות על “פרק 28 והאחרון עכשיו מתורגם באתר! + עדכון לגבי העתיד של הקבוצה

  1. Mugiwara no Tony D. Stark הגיב:

    תודה על הפרק וכול הדברים שתרגמתם! השתמשתי באתר עוד מאז הרסה הראשונה (שקרסה ברגע שעונה 4 יצאה בגלל שהאתר ההוא לא יכל לעמוד בעומס הכניסות), קראתי את המנגה פה, צפיתי בג׳וניור היי דרככם, והאתר הזה פשוט עשה המון דברים מדהימים לקהילה של AOT! אז שוב, תודה על הכול 🙂 .

    Liked by 2 אנשים

  2. minedorock הגיב:

    תודה רבה על השירות העצום שעשיתם לקהילה של AOT בארץ! זה רק בזכותכם שאני יכול לראות את התוכנית במלואה עם אחותי שמעדיפה כתוביות בעברית לדברים. בהצלחה בצבא!

    Liked by 2 אנשים

  3. וגי'טה סאיין הגיב:

    רואים שה למפה קשה להם לסיים את הסדרה הזאתי אבל בסדר 3 חלקים לעונה 4 זה אומר גם פתיח מספר 3 לחלק השלישי לעונה 4 אם הם יעשו עוד פתיח לעונה הזאת אז אני מקווה שהיא תהיה טובה יותר מהשתיים האחרות

    אהבתי

  4. roy הגיב:

    תודה לכם על הכל! יש כל מיני שמועות על עוד פרק שיוצא שבוע הבא ושכנראה הולכים לעשות סרט שמסכם את הכל. מישהו יודע לעשות קצת סדר בבלגן?

    Liked by 1 person

  5. דולב הגיב:

    הצאפטרים 12-90 זה מוביל לקומיקס של אמונג אס אשמח ממש אם תטפלו בזה חוץ מי זה תודה רבה לכם על כל ההשקעה והתרגום שלכם

    אהבתי

    1. ☆𝓡𝓪𝔂☆ הגיב:

      אנחנו ממש רוצים להמשיך (לפחות אני), אך אנחנו לא יכולים לדעת מה יהיה בעוד שנה.
      אני אהיה בי"א כך שיהיה לי יותר עומס, דניאל בצבא אז הכל באמת תלוי איך יהיה מבחינת זמן פנוי.

      אהבתי

  6. שירה(: הגיב:

    וואוו
    איזה פרק מרגש באמת
    אני כלכך שמחה שהם שמו אותו בסוף כדי שלא נשכח ונזכור כמה ארן אוהב את חברים שלו ועד כמה הם חשובים לו.
    ברמות של השמדת עולם כן?
    כיף לדעת סוףסוף את הרגשות של ארן למיקאסה ולהפך, עצוב שזה בסוף..
    והכי חשוב! תודה רבה לכם על תרגום עונה מדהימה! מקווה שתמשיכו גם שנה הבאה, אין עליכן/ם ❤️❤️❤️❤️❤️

    Liked by 2 אנשים

  7. ארמין הגיב:

    תודה רבה על הכל:)
    אבל אתם פורשים? 😦
    או שתחזרו?
    אני אחכה (גם עם זה היה שנה) שתתרגמו את הסרט/סידרה, אתם מתרגמים ממש טוב…
    שיהיה לכם בהצלחה בצבא♥️
    תודה רבה באמת על הכל♥️

    Liked by 1 person

    1. ☆𝓡𝓪𝔂☆ הגיב:

      בבקשה😘
      אני אישית לא רוצה לפרוש, בעקרון זה ממש תלוי איך יהיה לי בלימודים שנה הבאה (אהיה בכיתה י"א כך שיהיה עמוס).
      אני ממש מקווה שאוכל, בנוגע לשאר הצוות אני לא יודעת כי דניאל יהיה בצבא אז יהיה יותר קשה.
      תודה רבה לך על הרצון לחכות לנו😃

      אהבתי

    1. BeastSmoke הגיב:

      כן, אנחנו עובדים עליו, ובעזרת השם נוציא אותו השבוע, מאחר וזה פרק של שעה אז ייקח לנו יותר זמן מהרגיל, תודה רבה על ההמתנה והתמיכה!

      Liked by 1 person

כתיבת תגובה