פרק 26 עכשיו מתורגם באתר!

שלום לכולם! עוד שבוע חלף לו וגם עוד פרק יוצא, אין לי מה להגיד יותר מדי חוץ מתודה ענקית לריי ורון שעוזרים בפרסום הפרקים ובאמת בלעדיהם כלום לא היה הולך!
מזכיר לכם שפרק 28 שהוא יהיה הפרק האחרון יידחה בשבוע.
אז… שתהיה לכם צפייה מהנה! לבינתיים…


הנה כמה מילים מריי כי היא עקשנית:

היוש לכולם, כאן ריי💖 אנחנו צוות Aot ישראל גאים להביא לכם את הפרק המטורף הזה😝 תתכוננו עם מלא אנרגיות ומוטיבציה לקראתו (אל תקבלו ספויילרים מאנשים שקראו את המנגה או שפולטים קטעים אחרי שצפו בפרק בזמן שאתם לא, המבין יבין😂) אנחנו כבר ממש קרובים לסיום הסדרה, הייתם מאמינים?! כל כך עצוב לי שזה עוד מעט נגמר אך בואו נהנה מהצפייה בפרקים בהנאה רבה❣
כמה מילים מהצוות:
ריי: אני אישית מאוד נהנתי לעבוד על הפרק, ככל שאני עובדת על הסדרה הזו יותר אני מתחרפנת מהרמה הגבוה והסדיסטיות של יוצר הסדרה🤪
דניאל- ביסטסמוק: תרגום זה כיף עד שאתה מאבד את הרצון לחיות! רון: הפרק מוקדש לכם באהבה גדולה, אוהבת המון💕
רון: ממש נהניתי להיות עוד חלק מהפרק בשביל הצופים, מקווים שתהנו, אין עליכם!


11 מחשבות על “פרק 26 עכשיו מתורגם באתר!

  1. סמוי הגיב:

    זה פשוט מגעיל מיזה המדבב המגעיל של קוני, מה זה האנימציה המעצבנת של הטיטאנים פשוט כואב לראות את הסדרה הזאת.

    אהבתי

  2. 666 הגיב:

    תודה רבה רבה רבה על התרגום של הפרק יאלופים!!!!
    חבל על התמימות של קוני אבל נראה לי היא כבר נאבדה כשסשה נהרגה.. קוני כבר בטח לא יהיה אותו הדבר 😪

    Liked by 1 person

כתיבת תגובה